Hoe installeer ik de FenS app op mijn telefoon?
Open deze pagina op je telefoon en klik op de afbeelding van jouw app store:
Nadat je FenS hebt geinstalleerd start je FenS en kies je Leden. Maak vervolgens jouw account aan met het e-mailadres waarop je je hebt aangemeld bij jouw coach.
Je ontvangt een mail om je account te bevestigen. Open deze op je telefoon en bevestig je account.
Hierna kun je in de FenS app inloggen en deze gebruiken.
Wat is FenS?
Met de app heb je vele gezonde en eenvoudige recepten bij de hand. Duidelijk beschreven en goed geïllustreerd.
Om onze Fit & Slank cursisten nog beter te ondersteunen is de FenS app ontwikkeld om tussen de wekelijkse coaching momenten jou extra te ondersteunen in het verbeteren van jouw leefstijl.
Je kunt in het dagboek eenvoudig “de Regel van 3 en de 7 Afspraken” registreren; hoeveel heb je gegeten en hoe is je gedrag geweest. Ook registreer je hoeveel je dagelijks hebt bewogen en of je ook fatale voeding hebt gehad. Daarnaast kun je je gewicht bijhouden in een grafiek.
Deze app zal jou informeren, motiveren en inspireren om nog meer stappen te zetten naar een vitalere leefstijl.
Wie kan FenS app gebruiken?
FenS is voor clienten die de methode van Fit & Slank kennen en één van de volgende cursussen volgen:
- 'in 8 weken'
- 'in evenwicht'
- 'een leven lang'
- 'Personal Coaching'
Vraag jouw coach wanneer je toegang krijgt tot FenS.
Veel gestelde vragen
Vraag 1: Ik moet mijn gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw ingeven.
A: Om veiligheidsredenen wordt 1x per maand jouw gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd.
Vraag 2: Waar kan ik terecht voor vragen over de FenS app?
A: Stuur je vragen even per email naar jouw coach of naar [email protected]
Vraag 3: Ik heb geen Welkom mail gehad van mijn coach. Hoe kan ik nu verder?
A: Als jouw coach jouw heeft aangemeld voor FenS dan zou je inderdaad een mail gehad moeten hebben. Het kan zijn dat deze in je Spam/Ongewenste folder is terecht gekomen. Is dit niet het geval, dan kun je FenS downloaden van de Apple App Store of Google play.
Start vervolgens FenS op je telefoon, maak een account met wachtwoord aan met het e-mailadres waarop je je hebt aangemeld bij je coach.
Je ontvangt een nieuwe mail om je account te bevestigen, waarna je kunt inloggen.
Vraag 4: Ik heb mijn account aangemaakt maar ik kan niet inloggen en krijg een foutmelding. Wat gaat er mis?
A: Als je een account hebt aangemaakt wordt er om veiligheidsredenen een mail gestuurd met een link om jouw account te bevestigen. Deze link is echter slechts 24 uur geldig.
Neem even contact op met jouw Fit & Slank coach om een nieuwe bevestigingsmail te sturen.
Vraag 5: Ik heb mijn account verlengt met een in-app aankoop. Hoe kan ik dit stop zetten?
A: Dit kan je doen op je telefoon.
- Heb je een iPhone, lees dan de instructies op deze Apple support pagina.
- Heb je een Android telefoon: lees dan de instructies op deze Google support pagina.